Harboes Bryggeri har fået udviklet nyt POS materiale for dåseøl til PR ved grænsen.
Inno reklame har udviklet etiketter til danske økologiske bælgfrugter fra Grøn Fokus.
Farver og grafik er afstemt så de spiller ind med det øvrige designunivers som afspejler
Grøn Fokus.
Grøn Fokus er ny kunde ved Inno reklame.
Vi arbejder på design til danske økologiske bælgfrugter.
Ny identitet og logodesign for 3D Lasercut, som tilbyder laserskæring inden for metalindustrien.
Inno reklame har for Mit franske slot udviklet moodbord, stået for fotooptagelse og annoncer.
Brandidentitet og design af etiket for Sjogæti fra Færøerne.
Spisetid på havnen i Svendborg har fået udviklet en kvadratisk brochure i mat tryk som inspiration til den lækre frokostordning for virksomheder på Fyn. Stil, toner og stemning i brochuren passer overens med udtrykket i deres lokaliteter og indretning.
Vi har udarbejdet designidentiteten til Sanderumgårds afgrøder. Også på en smart elastitag gør designet sig godt og kommunikerer afsenderen. Der er farvekodning på varianterne grønne og hvide asparges og samtidig er de pakket i en kasse med samme design, så der skabes et ensartet udtryk.
Inno reklame arbejder på illustrationer og markedsføring med fokus på miljøet. Mere kan vi ikke løfte sløret for lige pt.
Vi har layoutet, taget stemningsfoto og udarbejdet kommunikationsmateriale på en gammel klassiker.
Ja, det kan den lige nøjagtig. Inno reklame hjælper med at kommunikerer budskabet om brug af toppen på et hvidløg.
Så udvider Mosgaard sortimentet i ginserien og Inno reklame har lagt designlinjen til den nye variant.
Velkommen til en ny limited edition Frem-vand. Vi har udviklet grafikken til flasken, taget produktskud, udviklet salgsmateriale og PR materiale til butikkerne.
Vi har været på fotooptagelse og fundet de helt rigtige toner og rekvisitter til et nyt koncept. Her er et lille udsnit af de mange moodboards, som vi pt. arbejder på.
Vi har designet bogomslag og udviklet farveskala for at matche de helt rigtige farver, som skal bruges til en ny brandmanual. Der arbejdes pt. på opgaven.
Velkommen til Magasin som ny kunde hos Inno reklame.
Etiketter udarbejdet til brandet Eksotisk Delikatesser.
Brandudvikling, identitet, indsalgsmateriale, labels
Vi har givet frokostoplevelsen et løft. Leif Henriksen har fået udviklet display med topskilt, hvor lækre stemningsfoto giver appetit til middagsbordet. Vi har været på fotooptagelse og udarbejdet grafik, som brander smagsvarianter af spegepølser til det danske frokostbord.
Inno reklame har designet det grafiske udtryk til den nye cocktailserie Urban cocktails. Vi har stået for udvikling af brandnavn, logodesign, design af etiketter til fustager og indsalgsmateriale.
Mosgaard whisky og gin har fået ny identitet. De lækreste apotekerflasker er blevet forkælet med træpropper og rustikke etiketter. Designet er stilrent og passer ind i den nordiske indretning.
Sanderumgaard har fået udviklet et helt nyt koncept til detail. Der er taget udgangspunkt i Sanderumgaards værdier og historie. Igennem tekster og foto formidles den autentiske historie om adelsfolk og dyrkning af afgrøder.
Eagledrink har fået udviklet POS materiale, busreklamer og outdoor kampagner. Inno reklame har stået for modelbooking, fotooptagelse og det grafisk udtryk under konceptet Let's mix together!
Enjoy tea er en helt ny teserie, som skal sælges i REMA 1000. Det bliver mønster og stærke farver, som skal skabe opmærksomheden på hylderne.
Vi arbejder på design af brochure og infomateriale for Livsduelighed. Der er fokus på sårbare unge i denne kampagne.
Vi har udviklet emballager til sydesalt med forskellige smagsvarianter som brændenælder, chili og urter. Det blev til 4 lækre bøtter i hver sin opsigtsvækkende farve, som skal sælges i Netto som spotvare.
I samarbejde med 101 Odense arbejder vi på design til hjemmeside for Sensekost.
Til Fruit Logistica messe i Berlin har Gasa Odense fået udviklet messemateriale og layout til stand. Vi har fremstillet de fineste små rustikke skilte af træ. Der er blevet udviklet brochure og vi har stået for fotostyling af billeder til messen.
Vi arbejder på ny hjemmeside for Esbechgaard, hvor fokus bliver lagt på det økologiske udtryk.
Vi arbejder på etiketdesign for Danfrugt. Det bliver stilrent med et enkelt budskab, så frugtens farve får lov til at give modspil og træde frem.
Svaneklink Service har fået udviklet brochure og messestand til McDonald's Kickoff. Vi valgte at gå i luften med standen så bagvæggen gik helt til loftet. Det gav opmærksomhed på lang afstand. Standen blev besøgt til bristepunktet. Vi er lige så glade som kunden.
Vi har arbejdet på ny identitet til Esbechgaard. Ved design af logoet har vi taget udgangspunkt i gårdens charme. Det er en gård med familietraditioner fra generation til generation. Det nye logo lever helt op til strategien og værdierne på Esbechgaard.
Havtorn er det nye sort, de er sure, men de er sunde. Vi har udviklet 6 nye opskrifter og efterfølgende været i studiet og stylet billederne. De skal bruges på emballager til inspiration til forbrugeren. Nu bliver det nemt at lave smoothie og desserter.