Nyheder

KULTSODAVANDEN VIL IKKE DØ

KULTSODAVANDEN VIL IKKE DØ

17. maj 2021

Velkommen til en ny limited edition Frem-vand. Vi har udviklet grafikken til flasken, taget produktskud, udviklet salgsmateriale og PR materiale til butikkerne.

FOTOOPTAGELSE

FOTOOPTAGELSE

03. maj 2021

Vi har været på fotooptagelse og fundet de helt rigtige toner og rekvisitter til et nyt koncept. Her er et lille udsnit af de mange moodboards, som vi pt. arbejder på.

MOODBOARD

MOODBOARD

18. marts 2021

Vi har designet bogomslag og udviklet farveskala for at matche de helt rigtige farver, som skal bruges til en ny brandmanual. Der arbejdes pt. på opgaven.

MAGASIN

MAGASIN

11. februar 2021

Velkommen til Magasin som ny kunde hos Inno reklame.

SELVKOMPONEREDE DELIKATESSER

SELVKOMPONEREDE DELIKATESSER

01. februar 2021

Etiketter udarbejdet til brandet Eksotisk Delikatesser.

SYDESALT

SYDESALT

04. januar 2021

Mariager Saltcenter har fået udviklet emballage til groft salt, lækre stofposer og rustik grafik.

LEIF HENRIKSEN

LEIF HENRIKSEN

12. november 2020

Vi har givet frokostoplevelsen et løft. Leif Henriksen har fået udviklet display med topskilt, hvor lækre stemningsfoto giver appetit til middagsbordet. Vi har været på fotooptagelse og udarbejdet grafik, som brander smagsvarianter af spegepølser til det danske frokostbord.

FUGLSANG BRYGGERI

FUGLSANG BRYGGERI

08. november 2020

Inno reklame har designet det grafiske udtryk til den nye cocktailserie Urban cocktails. Vi har stået for udvikling af brandnavn, logodesign, design af etiketter til fustager og indsalgsmateriale.

MOSGAARD WHISKY

MOSGAARD WHISKY

16. oktober 2020

Mosgaard whisky og gin har fået ny identitet. De lækreste apotekerflasker er blevet forkælet med træpropper og rustikke etiketter. Designet er stilrent og passer ind i den nordiske indretning.

SANDERUMGAARD

SANDERUMGAARD

05. oktober 2019

Sanderumgaard har fået udviklet et helt nyt koncept til detail. Der er taget udgangspunkt i Sanderumgaards værdier og historie. Igennem tekster og foto formidles den autentiske historie om adelsfolk og dyrkning af afgrøder.

HARBOE

HARBOE

03. oktober 2019

Eagledrink har fået udviklet POS materiale, busreklamer og outdoor kampagner. Inno reklame har stået for modelbooking, fotooptagelse og det grafisk udtryk under konceptet Let's mix together!

REMA 1000

REMA 1000

01. oktober 2019

Enjoy tea er en helt ny teserie, som skal sælges i REMA 1000. Det bliver mønster og stærke farver, som skal skabe opmærksomheden på hylderne.

LIVSDUELIGHED

LIVSDUELIGHED

01. august 2019

Vi arbejder på design af brochure og infomateriale for Livsduelighed. Der er fokus på sårbare unge i denne kampagne.

MARIAGER SALTCENTER

MARIAGER SALTCENTER

03. juli 2019

Vi har udviklet emballager til sydesalt med forskellige smagsvarianter som brændenælder, chili og urter. Det blev til 4 lækre bøtter i hver sin opsigtsvækkende farve, som skal sælges i Netto som spotvare.

SENSEKOST

SENSEKOST

04. maj 2019

I samarbejde med 101 Odense arbejder vi på design til hjemmeside for Sensekost.

GASA ODENSE

GASA ODENSE

04. januar 2019

Til Fruit Logistica messe i Berlin har Gasa Odense fået udviklet messemateriale og layout til stand. Vi har fremstillet de fineste små rustikke skilte af træ. Der er blevet udviklet brochure og vi har stået for fotostyling af billeder til messen.

WWW

WWW

30. november 2018

Vi arbejder på ny hjemmeside for Esbechgaard, hvor fokus bliver lagt på det økologiske udtryk.

EVE

EVE

04. oktober 2018

Vi arbejder på etiketdesign for Danfrugt. Det bliver stilrent med et enkelt budskab, så frugtens farve får lov til at give modspil og træde frem.

MCDONALD'S KICKOFF

MCDONALD'S KICKOFF

07. september 2018

Svaneklink Service har fået udviklet brochure og messestand til McDonald's Kickoff. Vi valgte at gå i luften med standen så bagvæggen gik helt til loftet. Det gav opmærksomhed på lang afstand. Standen blev besøgt til bristepunktet. Vi er lige så glade som kunden.

NYT LOGO

NYT LOGO

04. august 2018

Vi har arbejdet på ny identitet til Esbechgaard. Ved design af logoet har vi taget udgangspunkt i gårdens charme. Det er en gård med familietraditioner fra generation til generation. Det nye logo lever helt op til strategien og værdierne på Esbechgaard.

FOODSTYLING

FOODSTYLING

03. juli 2018

Havtorn er det nye sort, de er sure, men de er sunde. Vi har udviklet 6 nye opskrifter og efterfølgende været i studiet og stylet billederne. De skal bruges på emballager til inspiration til forbrugeren. Nu bliver det nemt at lave smoothie og desserter.