Nyheder

HARBOES BRYGGERI

HARBOES BRYGGERI

20. december 2023

Harboes Bryggeri har fået udviklet nyt POS materiale for dåseøl til PR ved grænsen.

ETIKET DESIGN

ETIKET DESIGN

01. november 2023

Inno reklame har udviklet etiketter til danske økologiske bælgfrugter fra Grøn Fokus.
Farver og grafik er afstemt så de spiller ind med det øvrige designunivers som afspejler
Grøn Fokus.

 

NY KUNDE

NY KUNDE

07. september 2023

Grøn Fokus er ny kunde ved Inno reklame.
Vi arbejder på design til danske økologiske bælgfrugter.
 

LOGODESIGN

LOGODESIGN

22. juni 2023

Ny identitet og logodesign for 3D Lasercut, som tilbyder laserskæring inden for metalindustrien.

STILIDENTITET OG MOODBOARD

STILIDENTITET OG MOODBOARD

20. juni 2023

Inno reklame har for Mit franske slot udviklet moodbord, stået for fotooptagelse og annoncer.

FÆRØERNE SJOGÆTI

FÆRØERNE SJOGÆTI

01. februar 2023

Brandidentitet og design af etiket for Sjogæti fra Færøerne.

SPISETID FROKOSTORDNING

SPISETID FROKOSTORDNING

20. september 2022

Spisetid på havnen i Svendborg har fået udviklet en kvadratisk brochure i mat tryk som inspiration til den lækre frokostordning for virksomheder på Fyn. Stil, toner og stemning i brochuren passer overens med udtrykket i deres lokaliteter og indretning.

SANDERUMGAARD I BUTIKKEN

SANDERUMGAARD I BUTIKKEN

01. august 2022

Vi har udarbejdet designidentiteten til Sanderumgårds afgrøder. Også på en smart elastitag gør designet sig godt og kommunikerer afsenderen. Der er farvekodning på varianterne grønne og hvide asparges og samtidig er de pakket i en kasse med samme design, så der skabes et ensartet udtryk.

BÆREDYGTIG OG RECIRKULERBART

BÆREDYGTIG OG RECIRKULERBART

23. juli 2022

Inno reklame arbejder på illustrationer og markedsføring med fokus på miljøet. Mere kan vi ikke løfte sløret for lige pt.

FUGLSANG BRYGGERI

FUGLSANG BRYGGERI

04. februar 2022

Vi har layoutet, taget stemningsfoto og udarbejdet kommunikationsmateriale på en gammel klassiker.

KAN TOPPEN BRUGES ?

KAN TOPPEN BRUGES ?

01. februar 2022

Ja, det kan den lige nøjagtig. Inno reklame hjælper med at kommunikerer budskabet om brug af toppen på et hvidløg.

MOSGAARD GIN

MOSGAARD GIN

01. januar 2022

Så udvider Mosgaard sortimentet i ginserien og Inno reklame har lagt designlinjen til den nye variant.

KULTSODAVANDEN VIL IKKE DØ

KULTSODAVANDEN VIL IKKE DØ

17. maj 2021

Velkommen til en ny limited edition Frem-vand. Vi har udviklet grafikken til flasken, taget produktskud, udviklet salgsmateriale og PR materiale til butikkerne.

FOTOOPTAGELSE

FOTOOPTAGELSE

03. maj 2021

Vi har været på fotooptagelse og fundet de helt rigtige toner og rekvisitter til et nyt koncept. Her er et lille udsnit af de mange moodboards, som vi pt. arbejder på.

MOODBOARD

MOODBOARD

18. marts 2021

Vi har designet bogomslag og udviklet farveskala for at matche de helt rigtige farver, som skal bruges til en ny brandmanual. Der arbejdes pt. på opgaven.

MAGASIN

MAGASIN

21. februar 2021

Velkommen til Magasin som ny kunde hos Inno reklame.

SELVKOMPONEREDE DELIKATESSER

SELVKOMPONEREDE DELIKATESSER

01. februar 2021

Etiketter udarbejdet til brandet Eksotisk Delikatesser.

URBAN

URBAN

04. januar 2021

Brandudvikling, identitet, indsalgsmateriale, labels

LEIF HENRIKSEN

LEIF HENRIKSEN

12. november 2020

Vi har givet frokostoplevelsen et løft. Leif Henriksen har fået udviklet display med topskilt, hvor lækre stemningsfoto giver appetit til middagsbordet. Vi har været på fotooptagelse og udarbejdet grafik, som brander smagsvarianter af spegepølser til det danske frokostbord.

FUGLSANG BRYGGERI

FUGLSANG BRYGGERI

08. november 2020

Inno reklame har designet det grafiske udtryk til den nye cocktailserie Urban cocktails. Vi har stået for udvikling af brandnavn, logodesign, design af etiketter til fustager og indsalgsmateriale.

MOSGAARD WHISKY

MOSGAARD WHISKY

16. oktober 2020

Mosgaard whisky og gin har fået ny identitet. De lækreste apotekerflasker er blevet forkælet med træpropper og rustikke etiketter. Designet er stilrent og passer ind i den nordiske indretning.

SANDERUMGAARD

SANDERUMGAARD

05. oktober 2019

Sanderumgaard har fået udviklet et helt nyt koncept til detail. Der er taget udgangspunkt i Sanderumgaards værdier og historie. Igennem tekster og foto formidles den autentiske historie om adelsfolk og dyrkning af afgrøder.

HARBOE

HARBOE

03. oktober 2019

Eagledrink har fået udviklet POS materiale, busreklamer og outdoor kampagner. Inno reklame har stået for modelbooking, fotooptagelse og det grafisk udtryk under konceptet Let's mix together!

REMA 1000

REMA 1000

01. oktober 2019

Enjoy tea er en helt ny teserie, som skal sælges i REMA 1000. Det bliver mønster og stærke farver, som skal skabe opmærksomheden på hylderne.

LIVSDUELIGHED

LIVSDUELIGHED

01. august 2019

Vi arbejder på design af brochure og infomateriale for Livsduelighed. Der er fokus på sårbare unge i denne kampagne.

MARIAGER SALTCENTER

MARIAGER SALTCENTER

03. juli 2019

Vi har udviklet emballager til sydesalt med forskellige smagsvarianter som brændenælder, chili og urter. Det blev til 4 lækre bøtter i hver sin opsigtsvækkende farve, som skal sælges i Netto som spotvare.

SENSEKOST

SENSEKOST

04. maj 2019

I samarbejde med 101 Odense arbejder vi på design til hjemmeside for Sensekost.

GASA ODENSE

GASA ODENSE

04. januar 2019

Til Fruit Logistica messe i Berlin har Gasa Odense fået udviklet messemateriale og layout til stand. Vi har fremstillet de fineste små rustikke skilte af træ. Der er blevet udviklet brochure og vi har stået for fotostyling af billeder til messen.

WWW

WWW

30. november 2018

Vi arbejder på ny hjemmeside for Esbechgaard, hvor fokus bliver lagt på det økologiske udtryk.

EVE

EVE

04. oktober 2018

Vi arbejder på etiketdesign for Danfrugt. Det bliver stilrent med et enkelt budskab, så frugtens farve får lov til at give modspil og træde frem.

MCDONALD'S KICKOFF

MCDONALD'S KICKOFF

07. september 2018

Svaneklink Service har fået udviklet brochure og messestand til McDonald's Kickoff. Vi valgte at gå i luften med standen så bagvæggen gik helt til loftet. Det gav opmærksomhed på lang afstand. Standen blev besøgt til bristepunktet. Vi er lige så glade som kunden.

NYT LOGO

NYT LOGO

04. august 2018

Vi har arbejdet på ny identitet til Esbechgaard. Ved design af logoet har vi taget udgangspunkt i gårdens charme. Det er en gård med familietraditioner fra generation til generation. Det nye logo lever helt op til strategien og værdierne på Esbechgaard.

FOODSTYLING

FOODSTYLING

03. juli 2018

Havtorn er det nye sort, de er sure, men de er sunde. Vi har udviklet 6 nye opskrifter og efterfølgende været i studiet og stylet billederne. De skal bruges på emballager til inspiration til forbrugeren. Nu bliver det nemt at lave smoothie og desserter.